BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

Regulament intern !

Regulament si ghid de utilizare a forumului liceului "Jean Bart" Sulina.

Regulament intern !

Mesajde admin » 27 Noi 2007 21:26

1. Generalitati
    Acest forum este guvernat de o serie de reguli clare, care trebuie respectate de catre toti membrii sai, din momentul in care se inregistreaza si isi creeaza un cont.
    Inregistrarea nu este necesara pentru a citi mesajele postate de membrii deja inscrisi, ci doar pentru a avea acces la anumite sectiuni, pentru a putea raspunde la mesaje, a putea descarca fisiere sau a avea dreptul de a deschide noi topicuri de discutii.

    Toti membrii inregistrati trebuie sa inteleaga ca utilizarea de catre ei a forumului nu este un drept, ci un privilegiu acordat, administratorii forumului rezervandu-si astfel dreptul de a-si selecta userii. Orice incalcare a prezentului regulament permite moderatorilor sau administratorilor forumului liceului "Jean Bart" Sulina sa dea avertismente si in cele din urma sa restrictioneze (la libera lor discretie) accesul membrilor in cauza, pe perioada nedeterminata.

2. Interdictii
    Pe forumul liceului "Jean Bart" Sulina sunt interzise urmatoarele activitati ale membrilor:

    - crearea si folosirea de "clone" (mai multe conturi ale aceluiasi utilizator). Descoperirea de catre moderatori a acestor conturi va duce la suspendarea definitiva a conturilor clonelor si suspendarea pe o perioada de 7 de zile a contului principal.

    - atacul la persoana, jignirea sub orice forma a membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor care le-au postat.

    - postarea aceluiasi mesaj sau postarea de mesaje similare pe mai multe topicuri de conversatie ("flood").

    - atasarea de fisiere ce contin virusi, troieni, spyware, softuri comerciale fara licenta, crack-uri sau orice fel de atasament ilegal sau potential periculos ; in general este recomandat sa nu se ataseze nici un fel de fisier decat in cazul in care aceasta actiune are un fundament solid si este pe deplin justificata.

    - colectarea oricarui gen de informatie indentificabila personal de la utilizatori sau membrii ai forumului.

3. Recomandari

    Membrii trebuie sa tina seama de urmatoarele recomandari privind utilizarea in bune conditii a forumului liceului:

    - sa completeze cat mai multe campuri din profilul userului precum Location, Occupation ...etc. Aceste date pot ajuta pe ceilalti useri si pot reduce la minimum discutiile de genul "Tu de unde esti?"...

    -sa nu abuzeze de mesajele PM (Private Message - mesajele private trimise si primite de catre membrii forumului in interiorul acestuia).
Avatar utilizator
admin
Site Admin
 
Mesaje: 20
Membru din: 25 Feb 2007 02:18
Locaţie: Timisoara

Înapoi la Regulament intern

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron